Deklaracja dostepności
Komenda Powiatowa Policji w Rykach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://ryki.policja.gov.pl.
Data publikacji strony internetowej: roku.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: roku.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Pomimo starań redaktorów serwisu, niektóre dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne, ponieważ:
- pochodzą z różnych źródeł,
- są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
- opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji.
- Nie wszystkie linki mają prawidłowo określony cel.
- Nie wszystkie zdjęcia / grafiki mają prawidłowe opisy alternatywne.
- Nie wszystkie tabele mają odpowiednio oznaczone nagłówki i tytuły.
- Nie wszystkie pliki do pobrania są dostępne cyfrowo lub posiadają wersje alternatywne.
- Nie wszystki filmy posiadają napisy i audiodeskrypcje.
- Ze względu na ograniczenia serwisu nie wszystkie elementy treści mogą być oznaczone znacznikiem lang.
- Ze względu na ograniczenia serwisu system oceny treści nie jest dostępny.
- Aplikacje typu "wirtualny spacer" nie są dostępne.
Treści nieobjęte przepisami
- Treści opublikowane przed 23 września 2018 roku nie są dostępne cyfrowo.
- Na stronie mogą być zamieszczone treści, które nie zostały przez nas ani na naszą rzecz wytworzone.
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji: roku.
- Data ostatniego przeglądu deklaracji: roku.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Raport z samooceny dostępności strony/aplikacji mobilnej (docx,118KB)
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych. Nawigacja po głównym menu strony jest realizowana za pomocą klawiszy strzałek.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do aspiranta Łukasza Filipka — na adres poczty elektronicznej rzecznik.kppryki@lu.policja.gov.pl lub telefonicznie 47 81 28 258.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Dowiedz się jak złożyć skargę w Komendzie Powiatowej Policji w Rykach.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Komenda Powiatowa Policji w Rykach — ul. Dolna 2, 08-500 Ryki
Opis dostępności architektonicznej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Rykach
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Komenda Powiatowa Policji w Rykach, ulica Dolna 2, 08-500 Ryki
Wejście do budynku Komendy znajduje się od strony ulicy Dolnej, nie jest ogrodzone. Przy ulicy, po lewej stronie głównego wejścia do Komendy znajdują się oznaczone pionowo i poziomo dwa miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością.
Do ogólnodostępnej części budynku Komendy Powiatowej Policji w Rykach (wejście główne) można dostać się bez przeszkód architektonicznych. Budynek posiada windę.
W ogólnodostępnym holu, na wprost wejścia znajduje się łazienka, dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim.
Ze względów prawnych dalsze przejście na teren Komendy jest możliwe jedynie w towarzystwie funkcjonariusza/pracownika jednostki.
Pomieszczenie do obsługi osób poruszających się na wózku inwalidzkim znajduje się na parterze budynku.
W Komendzie Powiatowej Policji w Rykach nie ma tłumacza języka migowego ani możliwości skorzystania z usługi tłumacza on-line.
Informujemy, że na teren Komendy można wejść z psem asystującym oraz psem przewodnikiem.
W budynku jest pętla indukcyjna.
W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące.
Istnieje możliwość załatwienia sprawy z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online.
Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez internet z dowolnego urządzenia i miejsca. Usługa tłumacza jest dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00.
Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony euslugi.policja.pl
Informacje dotyczące pomocy w załatwieniu sprawy dla osób posługujących się językiem migowym można znaleźć klikając w link: Informacja dla osób posługujących się językiem migowym.
Komisariat Policji w Dęblinie, ulica Niepodległości 5, 08-530 Dęblin
Wejście do budynku Komisariatu znajduje się od strony ulicy niepodległości, nie jest ogrodzone. Przy ulicy, znajdują się ogólnodostępne miejsca parkingowe bez wyznaczonych miejsc parkingowych przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością.Do ogólnodostępnej części budynku Komisariatu Policji w Dęblinie (wejście główne) można dostać po czterech stopniach lub za pomocą podjazdu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek nie posiada windy.
Na teren Komisariatu można wejść z psem asystującym oraz psem przewodnikiem.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące.
Na terenie Komisariatu Policji w Dęblinie nie ma tłumacza języka migowego ani możliwości skorzystania z usługi tłumacza on-line.
Istnieje możliwość załatwienia sprawy z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online.
Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest także możliwe poprzez połączenie wideo przez internet z dowolnego urządzenia i miejsca. Usługa tłumacza jest dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00.
Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony euslugi.policja.pl
Informacje dotyczące pomocy w załatwieniu sprawy dla osób posługujących się językiem migowym można znaleźć klikając w link: Informacja dla osób posługujących się językiem migowym.